Touch & Go Horeca registreert voor u de beoordeling van uw gasten, laat u zien waar de eventuele verbeterpunten liggen binnen uw bedrijf en draagt bij aan het verhogen van uw social media leden.
Touch & Go zal tevens bijdragen aan meer motivatie bij uw personeel. Uw personeel zal er op gebrand zijn om een positieve beoordeling te mogen ontvangen van uw gasten.
Alle informatie is middels een persoonlijke login code op ieder moment van de dag door u terug te zien in een voor u ingericht statistiekendashboard. Per dag, datum, maand of een bepaalde periode kunt u alle reactie en beoordelingen van uw gasten inzien.
Tevens verkleint Touch & Go de kans dat uw gast een eventuele vervelende ervaring deelt op verschillende review- en social media sites.
Zij kunnen hun ervaring binnen uw bedrijf (anoniem) kenbaar maken waarbij u met dit systeem de mogelijkheid word geboden hierop oplossinggericht te reageren.
Touch & Go horeca is inzetbaar in uw restaurant, brasserie of lunchroom. Middels het meegeleverde rekeningmapje waarin u de rekening aan uw gasten kunt presenteren, worden uw gasten gevraagd deel te nemen aan uw klanttevredenheidsonderzoek op de Touch & Go zuil of wandoplossing. Koppel hier een win actie aan en beloon uw gasten voor hun medewerking die u helpt bij het verder uitbouwen of versterken van uw dienstverlening.